آوا وآیساآوا وآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

آوا وآیسا گلهای زندگی من و بابا

زردی گرفتن آوا

1392/4/3 0:20
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

سه روز بعد از بدنیا اومدنتون  بابا ،مامان جون و زن دایی محسن برای چکاپ شما روبردن دکتر.

دکتر گفته بود آیسا زردی نداره ولی آوا باید روز پنجم آزمایش زردی بده.خلاصه ازش آمایش گرفتن وگفتن١٦ درجه زردی داره وباید دوروز بره زیر دستگاهناراحت..............

دلیل زردیت این بود که گروه خونیت باگروه خونی من یکی نبود........

بابا عصر همون روز یه دستگاه گرفت.همینکه دستگاه رو دیدم گریه ام گرفت ولی بخاطر مامان جون که با دیدن اشکام خیلی ناراحت میشد ،زود اشکاموپاک کردم.همش به خودم دلداری میدادم ومیگفتم این بخاطر اینه که دخترم زودتر خوب بشه ولی باز هم از اینکه تورو تو اون دستگاه میدیدم خیلی ناراحت بودم........

اما توخیییلی زرنگ تر از اونی بودی که تودستگاه بمونی.همینکه دستگاهو روشن میکردیم سریع چشم بندی روکه بخاطر جلوگیری از اشعه گرفته بودیم از روچشمات در میاوردی ومجبور میشدیم سریع دستگاهو خاموش کنیمنیشخند یا اینقدر گریه میکردی که دلمون نمیومد بذاریم بمونی وسریع درت میاوردیم.مامان جون هم مجبور شد تمام مدت روپیشت بمونه تاچشم بند رو در نیاری.طفلی حتی شبها هم کنار دستگاه بیداربود ومن نگران چشماش بودم

بخاطر این کارای سرکارخانوم بابا دستگاهو یه روز دیگه هم نگه داشت تاشاید زمان بیشتری تودستگاه بمونی و زودتر حالت خوب بشه ولی در کل از سه روز ،بیشتر از ده ساعت تودستگاه نموندی.

ببین چه خوشکل خوابیدی قربونت برممممممممماچava

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)