آوا وآیساآوا وآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

آوا وآیسا گلهای زندگی من و بابا

عکسهای سه ماهگی

1392/4/20 14:46
نویسنده : مامانی
649 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بعداز واکسن پایان دوماهگی  اومدیم خونه.ازیه طرف نگران بودم چون شماها هنوز خیییلی کوچولو بودین وهمش گریه میکردین ومن میترسیدم هردوتون باهم گریه کنین ومن دست تنها نتونم آرومتون کنم.از یه طرف هم خوشحال بودم چون بعد از چند ماه دوباره برگشتم خونه ومثل یه خانواده واقعی میخوایم زندگی کنیم.چون بخاطر استراحت مطلق بودن من حداقل هفته ای دوسه روز خونه آقاجون بودم البته ماه آخر هم کاملا اونجا تشریف داشتممممم وبابا دائما در رفت وآمد بین خونه ومحل کار وخونه آقاجون بود....

از وقتی برگشتیم کارمن سخت تر شد ولی از اینکه توخونه وزندگی خودم بودم آرامش بیشتری داشتم .این آرامش رو اول مدیون خدا و بعد کمکهای بی دریغ بابا واطرافیان هستم.بابا تو مرتب کردن خونه وشستشوی ظرفا  کمک میکرد ومامان جون ها وخاله هم  دورادور ساپورتمون میکردن وغذا میفرستادن ومن هم سرتا پا درخدمت شما بودم........

سختیهاش زیادبود ولی شیرینیهاش بیشترررررررررر

آیساخانوم محجبه ههههههه

ایسا

 

دخملای من در حال پرو لباسهای عیدشون ....البته  چون واسه عوض کردن لباس اذیت میکردین  از هر کدوم مدل  یکیشو تنتون کردم

 اواایسا

واین لباس که دیگه آیسا خوابش گرفت وفقط کلاهش رو امتحان کرد

ایسا

 

تازه یادگرفتین باشکلک ها وشعرای من میخندین قربون خنده هاتون برم

دوتا

دوتا

 

یه منظره تعجب آور برای آیسا وخنده دار برای آوا

دوتا

اولین باری که خودم حمومتون کردم

دوتا

آوا این روسری رو که کشیدی روسرت روسعی میکنم حتما تو وسایل یادگاریت برات نگه دارم چون الان که خیلی دوستش داری وتا توبغلت نگیریش نمیخوابی.این روسری رو من توحاملگی سرم میکردم.

ویه عکس دوست داشتنی

دوتا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساراکوچولو
20 تیر 92 15:25
بله حتما آوا وآیساهم دوست دارن باساراجون دوست بشن
سولماز مامي باران
25 تیر 92 23:43
سلام خانومي. وبلاگت خيلييييي قشنگه. خدا گلاي نازتو حفظ كنه. من عاااااشق دوقلوهام و هميشه تو تاپيكاي دوقلو ميگردم كه وبلاگ و عكساشونو ببينم. البته ببخشيداااا حمل بر فضولي نباشه. ايسا جون خيليييي با مزه ست مثل عروسكاست صورت معصومش. اوا هم خيلي با نمك و خوش خنده ست. خدا حفظشون كنه براتون زير سايه تون. برا منم دعا كن اگه لايق باشم خدا به ارزوم برسونتم و يه دوقلوي ناز مثل گلاي شما بهم بده. بوووووووس برا ايسا گلي و اوا نازنازي و مامان مهربونشون.
عمه قرقالو
27 تیر 92 16:08
ای جونم..............!!!!!!!
ساراکوچولو
6 دی 92 11:42
خداحفظشون کنه...ماشالله دارن بزرگ میشن...بیشتر مواظبشون باشین واسپنددودکنید عزیزهای خاله رو
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون خیلی خوشحالم که دخترام دوستای خوبی از نقاط مختلف کشورمون دارن